onsdag 30. mars 2011

Ghost of the doll

I et eget hjørne i Tidsmaskinen har jeg installert en liten maskin med en veldig kraftig søkemotor, og den har vist seg å være til stor hjelp på tidsreisene mine. Maskinen kan søke på loft og i kjeller, i min egen og andres hukommelse, og ikke minst på verdensveven, etter gamle skatter og morsomme moter fra en svunnen tid. 

I dag tenkte jeg å gi dere muligheten til å fortape dere helt i gamle minner, søkemotoren baki hjørnet her har nemlig plukket opp et engelsk nettsted som er smekkfullt av gode, gamle, kjente, kjære. Treffende nok heter nettstedet "Ghost of the Doll":



Hjernen bak denne siden har samlet både bilder og informasjon om våre gamle skatter, og er et fantastisk verktøy dersom man er ute etter en lekes historie og utvikling gjennom tiden. På eksempelbildet over ser vi siden om Keypers, hvor man kan finne informasjon om hver enkelt figur, lese om de forskjellige kolleksjonene, og siden viser deg til og med annonser for Keypers på Ebay. Det er plastic fantastic! Nå synes jeg dere alle bør ta dere en tur og søke opp gamle venner, bare trykk her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

✎ Takk for at du skriver i Tidsmaskinens gjestebok!❀

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...