torsdag 31. mars 2011

Ukens outfit: Onepiece i 1989


Tidsmaskinen har ved hjelp av den fantastiske søkemotoren funnet frem dette herlige bildet fra ca 1989, hvor vi ser tre spreke damer i topp moderne outfits. La meg stolt få presentere Onepiece-flickorna!

Til venstre har vi lille Kine, smart antrukket i firefarget onepiece med lilla ermer, turkis rygg og sort front med rød glidelås. Knallmoderne! Kine har en tidsriktig smukk i munnen, som hun for egen maskin har døpt "ginge".

Bak lekekassen sitter en som vanlig utrolig fotogen Mie, iført en gul og rød onepiece med grønn glidelås og lomme på låret. Til høyre kjører vestlandsmirakelet Karina høy stil med lilla sykkelhjelm av isopor og en fantastisk onepiece i lilla, rosa og turkis. 

Vi er tre toppmoderne babes, og leker så klart med Duplo, her representert med bondegård, esel, sau og gusjegrønt badekar med dusj.

5 kommentarer:

  1. Så snille mammaer dere hadde som kledde dere i så deilige klær. Håper du og venninnene dine er like snille med dere selv nå og har på klær som ikke strammer noe sted!!
    Kjempekoselig bilde :-)

    SvarSlett
  2. Jeg bruker ikke onepiece lenger, men kanskje jeg burde kjøpt meg det? Det ser jo veldig behagelig ut!
    :)

    SvarSlett
  3. Vi var jammen dt herlige!
    Jeg har forresten onepice! Både til meg selv og kidden:p jeg går ikke akkurat ut dørene med den, men er super digg å daffe i hjemme! Easy med tanke på amming og! Svusj så er meieriet åpent! Hoho! Men på kidden er det best med onepice med knapper og ikke glidelås, for han har ikke hals enda...
    Klemmer fra hun med høy HMS-faktor.....;)

    SvarSlett
  4. Haha åh, søte veslegutten som ikke har hals enda! :D hoho! Det er bra i alle fall én av Onepeace-flickorna fremdeles kjører høy stil. Selv trekker jeg oftest i tights og kjole, men jeg er jo ammefri enn så lenge. I all hemmelighet ønsker jeg meg jo seff en egen baby uten hals, og en voksenonepiece, aller helst med mariusgensermønster. ;)

    SvarSlett
  5. ;) hihi! Jeg ble litt inspirert av onepice her så måtte bare legge ut bildene av meg og søs:) en med mariusmønster hadde vært ultrakult! Du får ønske deg til bursdagen;p

    SvarSlett

✎ Takk for at du skriver i Tidsmaskinens gjestebok!❀

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...