mandag 21. mars 2011

Bloggpris og åtte facts om Mie 8 år


Her om dagen tikket det inn en melding i Tidsmaskinen akkurat i det vi var i ferd med å ta av og forlate 2011. Det viser seg at Tidsmaskinen har fått en pris, fra den koselige damen som har denne fine bloggen!

Siden vi allerede var på vei tilbake til 1992, tok vi like greit med oss hele blogg-prisen og ga den til Mie 8 år (se bildet over), som ble helt fra seg av glede. Som det står i betingelsene for prisen, fikk vi henne til å fortelle åtte ting om seg selv. Etter mye grubling og tenking og tygging på blyanten tastet hun ned følgende avsløringer på mammas gamle skrivemaskin:

1. Jeg pleier egentlig aldri å vinne noen ting, men jeg finner alltid mandelen i grøten når det er grøtfest, og alle kusinene og fetterne mine hater meg bittelitt for det, hihi.

2. Jeg kan ikke svømme.

3. Jeg har tre småsøsken!

4. Jeg er en av de laveste i klassen og må ha stol og pult med røde knotter enda de fleste andre har fått gå opp til blå, og det er flaut! 

5. Jeg er forelsket i tre gutter, samtidig, for det går faktisk an!

6. Jeg har nesten runda Mario på Nintendo'n faktisk.

7. Når jeg mister en tann, pleier jeg å skrive en lapp til Tannfeen om at hun skal la tanna ligge, for jeg liker å samle tennene mine i en liten boks.

7. Når venninna mi, Nalina, er med meg hjem fra skolen, blir jeg noen ganger lei av å leke med henne. Så da sier jeg at hun må gå hjem fordi jeg skal på klovnekurs. Hun går rett på, altså!

8. Det ble visst to sjuere, så da slipper jeg å si noe her, hihi.


I tråd med Tidsmaskinens strenge filosofi, sendes bloggprisen videre til bloggen Min Lille Boble, som handler om tre små gutter som i 2011 leker med alle mine gamle Duploklosser. De fortjener prisen fordi de på tro og ære har lovet å aldri la duploklossene ligge i en kasse og samle støv!



4 kommentarer:

  1. Asså, du serverte meg den løgnen, gang på gang, år etter år, og jeg slukte den rått. Når var det jeg avslørte deg? År 2000 eller noe? LOL!!!

    SvarSlett
  2. haha, nå er det din tur til å si at du skal på klovnekurs Nalina. Når du er lei av å leke med Mie altså. ahha

    SvarSlett
  3. :D priceless løgn! det burde kanskje ringt en bjelle når du så mine ikke-eksisterende gå-på-line-skills med dine egne øyne i hagen :D

    SvarSlett

✎ Takk for at du skriver i Tidsmaskinens gjestebok!❀

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...