torsdag 28. april 2011

Luftens helter

Vi lander tidlig en lørdagsmorgen i 1989, det er sol og sommer utenfor vinduene og mamma og pappa sover fremdeles. I stua finner vi Mie 4,5 år på plass i sakkosekken, fremdeles i bare nattkjolen og med Karte på fanget. Hun har skrudd på TVen og venter spent på hva Disneytimen har å by på i dag.

Det er sånn for tiden at Disney har flere serier på lufta, og jeg elsker dem alle. Det er som om hele verden står stille når jeg får se Disney på TV, jeg glemmer nesten hva jeg heter og hvor jeg er, så spennende er det. I dag er det en av mine favorittserier som sendes, Luftens Helter! Sangen på introen er råtøff, og hele grunnen til at jeg liker serien:



Mens Disneys glade figurer lager fest på TV-skjermen lener lille Mie seg godt tilbake i sakkosekken. "Hva hende med rubinerna, Baloo, hvad? Du berettar alldrig nån ting!", å herregud hvor spennende! Ja, for de snakker selvsagt svensk alle sammen, de er jo fra Sverige må vite!

Tilbake i Tidsmaskinen søker vi opp episoden på den magiske maskinen baki hjørnet, og finner den stykkevis og delt på youtube. Enjoy!

1 kommentar:

  1. Ahhh, en av mine mange yndlingsserier. Så på det før jeg skulle på skolen og i helgene. Nostalgi<3

    Tyler Durden

    SvarSlett

✎ Takk for at du skriver i Tidsmaskinens gjestebok!❀

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...